سه تار. جان مریم

 

 

سه تار نوازی آهنگ جان مریم.

۲۳:۱۸
grim boy
۱۷ مرداد ۰۰ , ۰۳:۴۴

به به به به به به به به 😍😍 هر چی بگم کم گفتم بنازم کاکو 😍😍😍👍🏻💖 عالی بود و این که داداش واسه اون موسیقی من تازه کامنتا رو دیدم اون کامنت نمیدونم چجوری ندیدم ولی ببین من قالب رو که میخوام بدم بیرون میخوام آموزش بگیرم واسه قالب جدیده همون موقع یه ویدیو هم واسه اون میگیرم واست میفرستم 😍👍🏻

پاسخ :

قربونت، لطف داری.

آها. دمت گرم داش.
^^ Aysa
۱۸ مرداد ۰۰ , ۱۸:۰۱

چه قشنگ.. =)

پاسخ :

ممنونم. 🙏❤
grim boy
۲۰ مرداد ۰۰ , ۰۷:۲۸

داداش عزیزمی ببین توی این پسته ویدیو آخر وقتی آهنگ رو میزارم اون تیکه رو آموزش میدم اینم ویدیو

 

همینجور بزن جلو تا برسی به دقیقه 7:11 از اونجا ببین گفتم 👍🏻👍🏻😍

پاسخ :

درود داش

دمت گرم پسر❤❤

ممنون🙏🌹
grim boy
۲۰ مرداد ۰۰ , ۱۳:۱۴

😍🔥 درود 😍😍

 

فداتشم ببخشید دیر شد داداش 😍

پاسخ :

نه داش. دمت گرم
حامد
۲۷ مرداد ۰۰ , ۱۴:۵۱

سلام. یه سوال داشتم:

از زمانی که فایل تصویری رو در صندوق بیان آپلود میکنی چقدر طول میکشه تا گزینه ی درج مدیا برات فعال بشه؟! من چندتا فایل تصویری mp4 آپلود کردم ولی فقط گزینه ی درج لینک برام فعال میشه و گزینه ی درج مدیا ندارم. چنتای قبلی رو بعد یکی دو روز گزینه ی درج مدیا برام فعال شد ولی این چنتای اخیر الان دو روز شده و باز همچنان فقط گزینه ی درج لینک برام فقط فعاله. شما میتونی راهنمایی کنی که من بدونم عیب کار کجاست؟ کلی هم پیام دادم به صندوق بیان و خود بلاگ و ... ولی تا الان هیچ پاسخی ندادن.

مرورگر کروم و آپدیت شده. فایل تصویری mp4 و سالم. آپلود در صندوق بیان. رفتن به پنل کاربری و زدن گزینه ی درج تصویر. انتخاب فایل مورد نظر ==» که در پنجره ی اینجا فقط گزینه ی درج لینک برام فعاله و گزینه ی درج مدیا برای پخش آنلاین در وب ندارم.

شما اگر میتونی راهنمایی بکن بیزحمت. آیا من روش اشتباهی دارم یا مشکل چیز دیگه ای هست؟

پاسخ :

نه مال من اتفاقا سریع درج مدیا میزنم. همون لحظه که اپلود تموم میشه.
البته فک میکنم بستگی به حجم فایلت داره. من فایل ها رو کمپرس میکنم بعد اپلود میکنم و درج مدیا.

راستش من که تا حالا این مشکل پیش نیومده واسم. چند بار البته قبلا خطا میداد و حتی اپلود هم نمیکرد گاهی ولی کمپرس کردم فایل ها رو اوکی شد. 

مال خودم کرومم فک کنم اپدیت نیست.

البته بیان گاهی مثلا حدود یکی دو هفته باگ میخوره ولی بعدش اوکی میکنن خودشون.
حامد
۲۸ مرداد ۰۰ , ۰۹:۰۳

سلام. حجم فایلهام زیاد نیست. شاید 20 و 30 مگ... البته من سرویس آپلود تا 200 مگ رو خریدم از قسمت امکانات اختیاریشون. 

منظورت از کمپرس استفاده از وینرر هست ؟! بعد از کمپرس فایل با پسوند رر یا زیپ و آپلود اون، چطور براش درج مدیا میاری؟ ...

 

فایلهامو الان کمپرس هم کردم با وینرر  ولی باز همین مشکل هست. یعنی فقط گزینه ی لینک دارم. چطور شما مشکلی نداری ولی من مشکل دارم؟! سرویس که یکی هست و روش که یکی، چرا من درج مدیا ندارم ولی شما داری؟! چرا اینا جواب نمیدن؟! من ده بار بهشون پیام دادم ولی حتی یه نفر تو قسمت پشتیبانیشون به روی خودش نیاورده که جواب بده!

در هر صورت ممنون. اگه نکته ای میدونی که شاید به درد من بخوره و مشکل حل شه بگو و اگرم چیزی نمیدونی از بابت این مشکلی که برای من هست؛ تا همینجا هم ازت ممنونم.

موفق باشی.

پاسخ :

نه. بزن تو گوگل پلی کمپرسور ویدیو حجم فیلم رو میاره پایین. در حد مثلا حدود 3 مگ.
نه همون ام پی 4.

راستش تا الان که مشکلی ندیدم. من حدود دو هفته است ویدیو نذاشتم ببینم مال من الان مشکل داره یا نه.

اره متاسفانه جواب نمیدن. قبلا یه بار دو هفته ای بود اصلا صندوق باز نمیشد چندین نفر پیام دادن. پاسخ ندادن ولی بعدش خودشون درستش کردن.

قربونت. نمیدونم راستش چیزی به ذهنم نمیاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محمد منتصری

(( به نام عشق ))
«درود»
Designed By Erfan Powered by Bayan