بیگانه

۱۲:۴۰
𝓻𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓵
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۲:۴۵

به نظر محتواش جالبه!!!**)

پاسخ :

من که لذت بردم
𝓻𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓵
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۲:۵۱

کتابو خوندی0-0؟؟؟ واوو #--#!حتما یه سر به کتاب فروشی باید بزنم 😂 ✌🏻 !!!

پاسخ :

اره دیگه. وقتی اومدم معرفیش کردم یعنی خوندمش که دارم معرفی میکنم😂
اره عالیه👌
𝓻𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓵
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۳:۰۰

😂 ✌🏻 جللل بلی بلی فهمستم!! .-. ملت عشق رو هم خوندی؟؟ 0-0 من تعریفشو از بقیه شنیدم :/ ولی خب... :| مشکلم سر زیادی صفحه هاشه و اینکه موضوعش از رو اسمش انگار درباره عشق و عاشفیه0-0 آره؟؟.".

پاسخ :

اره کتابه جالبیه و جمله عای قشنگی داره

اره دیگه 😂
𝓻𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓵
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۳:۰۸

0-0 عجب!! :/ بخرمش ینی؟ :| طاقت میارم بخونمش؟ 0--0

پاسخ :

اره بابا. خیلی جذابه. یعنی واسه من که اون ابهام و اشنایی زداییش خیلی جذاب بود. نمیدونم اینطور داستان ها تو سبک مورد علاقت هس یا نه
𝓻𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓵
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۳:۱۸

0-0 مشکلم با اون قطر کتابه که دیدم@@/!!! 😂 جلل

پاسخ :

اها😂
این بیگانه خیلی زیاد نیستش
𝓻𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓵
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۳:۲۱

😂  آرهه!!

 

رفتم کتاب فروشی حتما میرم پیگیرش می شم^3^! ممنون از معرفی این کتاب!*-*

پاسخ :

خواهش میکنم🙏❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

محمد منتصری

(( به نام عشق ))
«درود»
Designed By Erfan Powered by Bayan